
ODDĚLENÍ KLASICKÉHO ZPĚVU
Vedoucí oddělení

MgA. Pavlína Senić
Tajemník oddělení

MgA. Jana Ryklová
The Department of General Theory provides students of the International Prague Conservatory with quality education in the field of compulsory secondary school subjects, such as Czech language, foreign language, history, civics, informatics etc., some of which are part of the final school-leaving examination. Graduation years are therefore intensively prepared for exams, which then largely pass successfully.
Oddělení
The Department of Professional Theory, consisting of qualified teachers, teaches professional theory to all full-time students within a six-year study. Although teaching is in the form of group lectures and exercises, we also apply an individual approach to each student. The teaching part is regularly supplemented by excursions and exhibitions. Teachers prepare students for graduation exams and graduation exams, and take part in preparatory courses in music theory necessary for the successful performance of talent examinations.
At the Prague International Conservatory we do not perceive music theory as dry lessons and disagreeable rules. Together we find connections and patterns of musical speech and the environment in which it is spoken.
We try to show that even the gray theory can bloom green leaves of knowledge…

MgA. Pavlína Senić
Vedoucí oddělení
Operní pěvkyně PAVLÍNA SENIĆ s jižanskými kořeny, vystudovala Hudební Akademii Múzických Umění v Praze. Během úspěšného studia, získala stipendium a navštívila londýnskou hudební Akademii Guildhall School of Music and Drama. Pro všestrannost umělkyně, tanec, herectví a mluvené slovo, je často obsazována nejen do operních, ale také do operetních rolí. Působila ve Státní opeře Praha, v komorním divadle J.K. Tyla v Plzni, v Severočeském divadle v Ústí nad Labem. Ztvárnila zde mnoho rolí. Hraběnka Marica v operetě Hraběnka Marica E. Kalmána, 1 dáma v opeře Kouzelná flétna W.A. Mozarta, Vévodkyně z Chicaga v operetě Vévodkyně z Chicaga E. Kalmána, Mařenka v opeře Prodaná nevěsta B. Smetany, Diana v operetě Orfeus v Podsvětí J. Offenbacha a dalších… Velmi bohatá je i koncertní činnost Pavlíny Senić do níž patří nejen písňová ale i duchovní tvorba a především spolupráce s komorními tělesy jako jsou Epoque Quartet, Collegium Českých Filharmoniků, Musica Festiva, Jazz Trio Otty Hejnice.. aj. Po vydání vánočního CD "Vánoční dům s Pavlínou Senić" 2013, připravila úspěšné „Vánoční turné“ se souborem Musica Festiva. Úzce spolupracovala s Hudebním festivalem Znojmo, kde po dobu 10ti let měla svůj Gala koncert na zámku v Uherčicích. Pravidelně se věnuje charitativním akcím a vystupuje v projektech České televize, např. Kuře, Kapka naděje, Adventní koncerty. V roce 2007 přijala čestnou funkci patronky Nadačního fondu Kopretina se sídlem ve Vřesovicích u Kyjova, starajícím se o děti a mládež s vrozenými kombinovanými vadami. Je vyhledávanou pěvkyní státních hymen. Největší úspěch slavila při přednesu srbské hymny při příležitosti Fed Cupu 2012. Přímý přenos vysílalo několik zemí světa a sportovní kanál Eurosport. V roce 2016, byla oslovena s nabídkou natočit nové LIVE CD, svých nejoblíbenějších skladeb, které je věnováno "Boromejkám" pro Domov sv. Karla Boromejského v Praze. Natáčení proběhlo ve spolupráci s komorním souborem Musica Festiva. Od roku 2017 se věnuje Pavlína Senić i pedagogické činnosti…V letošním roce byla pozvána jako lektorka na mezinárodní hudební mistrovské kurzy AMEROPA pro sólové nástroje a zpěv. Jejím hlasovým koučem je Miguelangelo Cavalcanti, rakousko-brazilský baryton, sólista Státní opery Praha. Velmi úzce spolupracuje s pořadateli svých projektů na dramaturgii hudebních večerů, které si sama uvádí. V současné době vystupuje s operním triem OPERA DIVAS. Také je častým hostem projektů, agentury Andante Ivy Klusalové. V roce 2020 byla pozvána na prestižní festival v Itálii ve městě Cosenza, kde měla svůj sólový recitál spolu s klavíristou Slávkem Grochovskim. Pavlínu Senić můžete aktuálně vidět na prknech divadla v Ústí nad Labem, v inscenaci Čardášova princezna, která je na repertoáru od roku 2021.

MgA. MarinaVyskvorkina
Hlavní obor zpěv
Marina Vyskvorkina je vynikající, světově uznávanou sopranistkou
ukrajinskeho původu. V domovské scéně Národního divadla ztvárňila ve Verdiho
opeře Simon Boccanegra roli Amelii, v La Traviata Violettu a v Rigolleto Gildu.
Trojici krásných rolí doplňuje Musseta v Pucciniho La Bohème. Od roku 2012
spolupracuje s divadelní a uměleckou společností Studio DVA na představení
Kryštofa Marka Vánoční koleda, které se dočká reprízy i koncem letošního roku.
K představení Marina Vyskvorkina spolu s ostatními umělci natočila CD. A právě
soudobý skladatel Kryštof Marek pro Marinu napsal Cyklus 12 symfonických písní,
který v letošním roce představila ve světové premiéře v Praze a při dvou reprízách
v Karlových Varech. Spojila se v projektu IN TRIO s vynikajícími umělkyněmi –
Gabrielou Demeterovou (housle, viola) a Sárou Bukovskou (klavír).
Marina Vyskvorkina v roce 1998 absolvovala Národní akademii hudby
v Oděse a ještě při studiích se stala absolutní vítězkou 32. ročníku Mezinárodní
pěvecké soutěže Antonína Dvořáka v Karlových Varech. České publikum si ji
ihned oblíbilo a získala zde exkluzivní zastoupení. Následovala řada úspěšných
koncertů: Zahajovací koncert Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov,
pražský koncert se Symfonickým orchestrem Českého rozhlasu pod vedením
Jamese De Preista (C. Orff – Carmina Burana), Mezinárodní hudební festival
Pražský podzim (J. S. Bach – Magnificant; A. Bruckner – Te Deum; V. Bellini, Ch.
Gounod a P. I. Čajkovskij). Zároveň hostovala ve Státní opeře v Oděse (G. Verdi –
La Traviata/ Violetta; Rigoletto/ Gilda) a ve Státní opeře Praha (G. Verdi – Rigoletto/
Gilda).

Jan Ondráček
Hlavní obor zpěv
Pedagog odborné teorie
Tenorista Jan Ondráček se narodil v česko-německé rodině. V Národním divadle v Praze poprvé vystoupil v roce 1999 jako Principál komediantů v Prodané nevěstě a o rok později na scéně Státní opery Praha debutoval jako Peter Quint v české premiéře Brittenovy opery The turn of the screw. Během uplynulých let zde vytvořil více než dvě desítky operních postav. V Severočeském divadle v Ústí nad Labem zpívá Jeníka v Prodané nevěstě, Šťáhlava v Libuši, Tamina v Kouzelné flétně, Mladého námořníka a Pastýře ve Wagnerově Tristanovi a Isoldě, a Belmonta v Mozartově Únosu ze serailu, za kterého byl zařazen do širší nominace na cenu THÁLIE 2016. Ztvárnil stěžejní role světového operetního repertoáru: Parise (J. Offenbach- Krásná Helena), Camille de Rosillon (F. Lehár-Veselá vdova), Edwina (E. Kálmán- Čardášová princezna) a Adama (C. Zeller- Ptáčník). Na operních scénách v Plzni, Českých Budějovicích, v Liberci a v Opavě hostoval jako Jeník, Vašek a Principál v Prodané nevěstě, Steuermann v Bludném Holanďanovi, Max v Čarostřelci nebo Don Basilio ve Figarově svatbě. S českými operními soubory se zúčastnil několika turné po Japonsku. V roce 2012 hostoval v Gerhart Hauptmann-Theater v německém Görlitz. V Národním divadle v Praze spolupracuje na edukativních pořadech Opera nás baví a Hurá do opery. S kantátou Otčenáš Leoše Janáčka koncertoval ve Švýcarsku, s Dvořákovou Stabat mater vystoupil v Německu. Pro Český rozhlas se podílel na nahrávce opery Jacopa Periho Euridice a s Dětskou operou Praha natočil sólový part v Brittenově opeře Malý kominíček. Vedle své pěvecké činnosti se věnuje jazykovému a fonetickému poradenství pro německý jazyk se zaměřením na problematiku operního zpěvu. Pro
Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze připravil publikaci Němčina pro operní pěvce.

MgA. Martin Matoušek
Hlavní obor zpěv
V roce 1991 přestoupil z Vojenské hudební školy, kde studoval klarinet, klavír a saxofon, na Státní konzervatoři v Praze na obor zpěv (prof. A. Hampel). V tomto oboru pokračuje od roku 1996 na Hudební fakultě AMU u profesora Miloslava Podskalského. Stal se laureátem Mezinárodní pěvecké soutěže v Trnavě a soutěžní přehlídky českých konzervatoří. Nahrává pro Český rozhlas, koncertuje s našimi předními orchestry. Během studií na konzervatoři a na AMU již účinkoval v řadě operních představení, např. titulní roli v opeře Giacoma Pucciniho - Gianni Schicchi, Figara v Mozartově Figarově svatbě, Sykoše ve Veselohře na mostě a Loupežníka v Hlasu lesa (B.Martinů), Rytíře v Lancelotovi (L. Fišer), Gunara v Helze (Z. Fibich) a březnu 2002 pak roli Ďábla ve Hrách o Marii (B. Martinů), kterou ukončil studium na AMU. V roce 1997 debutoval v divadle J. K. Tyla v Plzni v roli Aenea v Purcellově opeře „Dido a Aeneas“. Od té doby již zde ztvárnil řadu rolí a je stálým hostem této scény. Po dobu pěti let zpíval na operním festivalu na letní scéně Lichtenštejnského paláce v Praze. V roce 2001 nastoupil do angažmá a stal se sólistou opery Městského divadla v Ústí nad Labem. V stejném roce začal pravidelně hostovat i ve Státní opeře v Praze. V létě 2003 hostoval na operním festivalu „OPERA OPEN AIR“ v rakouském Garsu am Kamp. Za tu dobu se představil v mnoha rolích, např. Markýz a Baron v opeře La Traviata (G. Verdi), Masetta v opeře Don Giovanni (W. A. Mozart), Fiorilla a Bartola v opeře Lazebník sevillský (G. Rossini), Marulla v opeře Rigoletto (G. Verdi), Moralese a Dancaira v opeře Carmen (G. Biset), Schaunarda v opeře La Bohéme (G. Puccini), Brétignyho v opeře Manon (Ch. Massenet). V divadle Archa zpívá a hraje titulní roli misionáře Karla Slavíčka ve velmi úspěšné a populární inscenaci, která vznikla podle knihy „Dopisy z Číny“ (Marné tázání nebes) v režijním nastudování J. A. Pitinského. Působí i v experimentálních projektech, natočil a premiéroval řadu skladeb a oper domácích i zahraničních soudobých autorů. Věnuje se též koncertní činnosti doma a v zahraničí, např. Německu, Belgii, Anglii, Francii, Švýcarsku a Japonsku.

Bc. Marcela Melková, DiS.
Náměstkyně ředitele pro koncertní a divadelní činnost
Hlavní obor zpěv
Po absolvovánı́Střednı́pedagogické školy v Kroměřı́ži
vystudovala sólový zpěv na Státnı́konzervatoři v Praze u paní profesorky Antonie Denygrové,
vynikající sopranistky a sólistky Národního divadla v Praze.
Po absolutoriu na pražské konzervatoři stála u založení Základní umělecké školy ve Velkých
Bílovicích na jižní Moravě a stala se její první ředitelkou. Tato škola dnes čítá již cca 250 žáků,
sbírá úspěchy na národních uměleckých soutěžích a dnes již mnozí její absolventi studují na
konzervatořích.
Na počátku svojí pěvecké kariéry byla Marcela Melková krátce členkou sboru Státnı́opery Praha,
kde sbírala profesionální zkušenosti a již v této době se věnovala sólovým projektům.

MgA. Augustin Kužela
Korepetice
Pochází z Karlových Varů. Již od dětství měl to štěstí setkávat se s významnými osobnostmi našeho století. Naslouchal radám a zkušenostem mistra Arama Chačaturjana, který často navštěvoval Karlovy Vary. Na Státní konzervatoři v Praze studoval u prof. Dr. Kříže a po absolutoriu pokračoval na Akademii múzických umění v Praze u prof. Baloghové. Jako sólový klavírista vystupoval koncertně v řadě zemích Evropy (Německo, Rakousko, Švýcarsko, Itálie), v Japonsku – Tokio, v USA – New York, Chicago, San Francisco, na Tchajwanu – Taipei. Řadu nahrávek realizoval pro Český rozhlas a také pro mnichovský Bayerische Rundfunk. K jeho oblíbeným autorům patří Rachmaninov, Skrjabin, Liszt. Často spolupracuje se zpěváky při koncertech a při přípravě operních děl. Pedagogicky působí jako profesor Státní konzervatoře v Praze.

MgA. Jana Ryklová
Tajemnice oddělení
Po absolutoriu na operním oddělení Pražské konzervatoře, jsem pokračovala ve studio na pražské HAMU ve třídě doc. Jany Jonášové. Již při studiu jsem vystupovala v představeních školní produkce v rolích Mozartovy Zuzanky, Pucciniho Lauretty, Verdiho Gildy i Smetanovy Esmeraldy.
Další mé působení bylo převážně v Německu ( 2004-2018).
Byla jsem sólistkou několika sborů v Severním Porýní pod vedením významného dirigenta FDB Bernda Radocha a za doprovodu Bonnské filharmonie. Koncerty se konaly zejména v Köln, Bonn, Frankfurkt, Troisdorf a okolí. Byla jsem angažovaná v projektu ,, Imagine Amadeus”, kde jsem se představila take v roli Královny noci.
Další moje zahraniční činnost byla ve Švýcarsku, Rakousku, Itálii, Francii, Španělsku a Slovinsku. Zde jsem měla své sólové koncerty nebo jsem byla sólistkou různých hudebních těles.
Ve svém repertoáru mám operní, operetní, duchovní, chrámovou i novodobou vokální tvorbu. Vystoupila jsem na hudebních festivalech Pražské jaro, Pražský podzim, na festivalech Antonína Dvořáka a Thurn-Taxis. Jsem organizátorkou festivalu Foersterovy Osenice, zpívám ve Svatovítské katedrále pod vedením dómského varhaníka Josefa Kšici se zdejším orchestrem. Spolupracovala s několika orchestry, např. s Filharmonií Hradec Králové,
V současné době spolupracuji na projektu Trio di Praga s houslistou Alexandrem Shonertem a klavíristkou Marinou Kantor.
25.9. 2020 v rámci Trio di Praga vystoupím mj. na prestižním festivale Antonína Dvořáka v Karlových Varech.
Dále jsem udělala konkurz do spolupráce projektu Pražské filharmonie s Berlínskou Filharmonií.
Připravuji projekt Viva Italia pro Česko i zahraničí.
Vedle své koncertní činnosti se věnuji pedagogice. Učím jak soukromé žáky, tak i na hudební škole. Sama nadále pokračuji v
hodinách zpěvu u sólistky národního divadla Lenky Šmídové.

MgA. Hana Jonášová
Hlavní obor zpěv
je absolventkou HAMU v Praze u prof. Jany Jonášové
Již během studia na HAMU v Praze vystupovala pohostinsky ve Státním divadle v Ústi nad
Labem a po absolutoriu zde přijala angažmá. Mimo role Despiny v Mozartově opeře Cosi fan
tutte, která byla jejím absolventským představením, zde mimo jiné nastudovala role Zuzanky
v Mozartově Figarově svatbě, Gildy ve Verdiho Rigolettu a Rosiny v Rossiniho Lazebníku
sevillském.
Od roku byla 1991 se stala solistkou opery Národního divadla v Praze a od roku 2002 i
sólistkou Státní opery Praha. Vytvořila role- W.A.Mozarta (Kouzelná flétna -1.dáma , Cosi
fan tutte –Fiordiligi a Despina , Figarova svatba – Zuzanka, Don Giovanní – Elvira), k dalším
rolím patří především Rosina v Rossiniho Lazebníku sevillském, Gilda ve Verdiho Rigolettu,
ale i titulní role v opeře J.Joplina Treemonisha, nebo Sára v Mertově opeře La Roulette.
V roce1999 natočila pro Supraphon a ČT roli Eleonory v opeře B.Martinů –Slzy nože, pod
taktovkou J.Bělohlavka a v režii J.Nekvasila. Tato inscenace získala 2.cenu na festivalu Zlatá
Praha.
Mimo divadelní činnost se věnuje i činnosti koncertní – písňové i oratorní tvorbě. Vystupuje
s předními našimi i zahraničními orchestry a komorními tělesy/ FOK, PFK, Virtuosi
Pragenses, Státní filharmonie Brno, Královský orchestr Liverpool aj./. Spolupracuje s Českou
televizí a rozhlasem.
Často hostuje v zahraničí (Polsko, Finsko, Dánsko, Belgie, Lucembursko, Německo,
Rakousko, Anglie, Japonsko, Hong Kong aj).
Pedagogicky působila na New York University in Prague.
V současnosti se také věnuje pedagogické činnosti na Mezinárodní konzervatoři Praha.

Věra Herajtová
Operní herectví
Režisérka, autorka, textařka se narodila v Karlových Varech. Začínala v divadle jako tanečnice. Během svého angažmá v ND Brno studovala operní zpěv na brněnské konzervatoři a věnovala se studiu choreografie u Pavla Šmoka na HAMU. Přestože se od devadesátých let 20. století pracovně orientuje převážně na činohru, můžeme v jejích režiích hudební i tanečně-choreografickou zkušenost vystopovat. Důraz na herce, velká péče věnovaná stylizaci pohybu na jevišti a důležitost hudební stránky inscenace dokonce její režie charakterizují. V centru nestojí jen text, ale celý jevištní obraz. Jméno Věry Herajtové ještě jako choreografky je spjaté s jednou z prvních porevolučních velkých muzikálových produkcí Les Misérables (Divadlo na Vinohradech 1992). Pak už spíše jako režisérka a umělecká šéfka formovala tvář Městského divadla Zlín (1992-1999) a Západočeského divadla v Chebu (2001-2005). Sází na poctivou hereckou práci, příběhy a silná témata. Jako hostující režisérka zanechala svoji stopu v českých i moravských divadlech. Velký zájem vzbudila její divadelní inscenace Williamsovy hry Tramvaj do stanice Touha v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě. Na svém tvůrčím kontě má více než stovku divadelních inscenací. Kromě zásadních režijně-dramaturgických úprav divadelních textů a dramatizací píše divadelní hry (např.: Orfeus pro Eurydiku, Vánoční Koleda, Straka v říši entropie). Napsala také několik původních muzikálů pro děti i dospělé (O třech přadlenách, Princezna a hrášek, Joj, Mama Roma! a další). Všechna její autorská díla byla v divadlech zrealizovaná. Mnohé z nich (např.: Krvavá svatba, Probouzení, Júdit, Rút, Zkrocení zlé ženy, Smutek sluší Elektře, Tramvaj do stanice Touha, Pygmalion, Trójanky, Agnus Dei, Radúz a Mahulena, Zločin a Trest, Vzdálené ostrovy, Marketa Lazarová, Labyrint aneb cirkus podle Komenského, Obchodník s deštěm, Věc Makropulos, Hra o lásce a smrti, Médeia, Don Juan a Faust a další) prezentovala na divadelních přehlídkách (např.: ve Zlíně, v Ostravě, Brně, Hradci Králové, v Praze), kam byla se svými inscenacemi pozvaná a také oceněná diváckou i odbornou veřejností. Píše písňové texty. Naposledy přebásnila do češtiny několik katalánských koled, romancí a balad, a také deset šansonů z repertoáru Édith Piaf pro inscenaci Smrt v růžovém.
Pedagogické činnosti se věnuje od roku 1994. Ve Zlínské soukromé VOŠ (v hereckém ateliéru) učila herectví a jevištní pohyb. Rovněž vyučovala herectví ve VŠH v Praze a nyní vyučuje herectví v Mezinárodní Konzervatoři Praha. Od roku 2017 učí v ZUŠ Ilji Hurníka dramatiku, umělecký přednes a tvůrčí psaní. Samozřejmě píše také pro děti scénáře hříček, které prezentuje v otevřených hodinách pro rodiče a kamarády. Její žáci získali ocenění v prestižních literárních soutěžích. V r. 2019 1. Cena / Cena hlavního města Prahy a Klubu českých a slovenských spisovatelů za nejlepší dětský autorský počin roku v Soutěži DĚTI PRAZE; v témže roce v celorepublikové soutěžní přehlídce autorské tvorby napříč žánry a kategoriemi za Autorský počin Cena STUDENTSKÁ THÁLIE 2019. V r. 2020 v literární soutěži žáků ZUŠ to pak byla dvě stříbrná pásma, dále v r. roce 2020 1. Cena v soutěži DĚTI PRAZE / Cena hlavního města Prahy a Klubu českých a slovenských spisovatelů za nejlepší dětský autorský počin. V r. 2021 také 1. Cena / Cena hlavního města Prahy a Klubu českých a slovenských spisovatelů za nejlepší dětský autorský počin. V r. 2022 1. místo v literární soutěži ARTBOTIČ a Zvláštní cena poroty pro devítiletou L. Markovou.
Věra Herajtová je mezi divadelníky známá svou precizní přípravou, lidským přístupem a smysluplnou prací, která bývá přesně zacílená a přesto, nebo právě proto, dopřává hercům prostor ke svobodné, ale vzájemné tvorbě. Sdělení příběhu, hudba, rytmus slova i pohybu jsou pro její tvorbu zásadní symbiózou. Při práci se studenty, herci (stejně tak i s žáky) se snaží, aby se rozvíjeli individuálně. Miluje profesionalitu. Váží si kumštýřské pokory a otevřenosti. K pokoře a vzájemnosti vede své svěřence od dětství. Učí je svobodně chápat, přemýšlet. Rozlišovat přeceňované, od zbytečně podceňovaného. Nemá ráda nadměrnou pýchu diletantů. Podstatné je pro ni neustále se v životě učit novým věcem, být „na příjmu“, vyjadřovat se. Místo teoretického odůvodňování ale raději pracuje tvůrčím způsobem. Neumí stát na místě, mlžit, žít z podstaty. K životu potřebuje neustále proudící čerstvý vzduch.

MgA. Alena Tichá
Pedagog odborné teorie
Zpěv vystudovala na konzervatoři v Pardubicích /abs. u prof. Jarmily Chaloupkové/ a dále na AMU
v Praze u prof. Naděždy Kniplové.
Studium zpěvu ukončila rolí Sandriny v Mozartově opeře Zahradnice z lásky a absolventským
koncertem.
Během svého koncertního působení zpívala s mnoha soubory a interprety, s Virtuosi di Praga,
Collegiem Musica Sacra, Atlantis Collegiem, Vivaldi kvintetem, Musicou per Tibia a dalšími..., s
varhaníky Vladimírem Roubalem, Zuzanou Němečkovou, Radkou Zdvihalovou aj...
Na počátku své hudební působnosti se věnovala zejména hudbě barokní, jako sólistka barokní
hudby vystupovala zejména v Německu, Lucembursku a Francii.
Koncertně zpívala po mnoho let tvorbu operní, slavné operní árie a duety, kde zpívala např. obě
Královny noci, Gildu aj..., věnovala se operetě a muzikálu. V letech 2002 až 2014 - zpěvačka
metalové formace Dysgrypnia, kde se podílela i autorsky některými texty i hudbou. K autorské
tvorbě ji též zajímá literatura, umělecký přednes a melodrama.
V současné době stále působí jako koncertní pěvkyně a zpěvačka, zároveň se věnuje novým
adeptům zpěvu a hudby jako pedagog.

Kristián "Kriste" Badarovský
Korepetice
Kristián Badarovský je mladý český klavírista s balkánskými kořeny. V roce 2012 absolvoval Pražskou konzervatoř pod vedením prof. Evy Boguniové v oboru hra na klavír, hra na cembalo, koreptice, skladba a klavírní pedagogika. Je laureátem a vítězem řady národních i mezinárodních soutěží. Mezi jeho nejvýznamnější úspěchy patří absolutní vítězství na mezinárodní soutěži v Srbsku (1. místo a titul laureáta), 2. místo na mezinárodní klavírní soutěži v New Yorku a 4. místo na soutěži „Pianista roku 2014“ v Praze, kterou pořádala firma Petrof. Tato soutěž probíhala v pěti kolech a zahrnovala interpretaci v různých hudebních žánrech.
Badarovský aktuálně působí jako pedagog hry na klávesové nástroje na základních uměleckých školách v Praze a Milovicích, kde se svými žaky vyhrává přední ceny na domácích klavírních soutěžích. Věnuje se intenzivní práci s mladou generací klavíristů a zároveň organizuje klavírní kurzy, koncerty a vzdělávací akce pro děti, mládež i širokou veřejnost. Jako interpret vystupuje jak sólově, tak i jako komorní hráč – často s menšími hudebními tělesy a orchestry, mezi něž patří např. Nymburský komorní orchestr, Filharmonie mladých Praha nebo Orchestr Akademie věd ČR.
Vedle interpretace se věnuje i vlastní tvorbě. V roce 2016 vydal své debutové album "ABeCeDA", obsahující originální relaxační a meditativní klavírní skladby. Díky zájmu o tyto skladby byla vydaná hudba doplněna také o notový zápis. Album je dostupné na portálu Amazon pod názvem KRIST PIANIST – ABeCeDA nebo na vyžádání na e-mailu: krist.pianist@gmail.com. Kristián Badarovský je pravidelným hostem domácích i zahraničních festivalů a hudebních projektů. Vystupoval mimo jiné na festivalech Žižkovský podzim, Pražské jaro, Nymburské jarní slavnosti, Teatro Marcello v Římě, Skopské léto, Strumičké léto aj. Spolupracuje s předními českými i zahraničními hudebníky.
Více informací o jeho kariéře najdete na: www.kristpianist.cloud Ukázky jeho hry jsou dostupné na YouTube kanálu: Krist Pianist











